COVID-19

Η ασφάλεια και υγεία των επισκεπτών και του προσωπικού μας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά μας.

Το Valis Hotel με υψηλό αίσθημα ευθύνης συμμετέχει στη συλλογική προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του Κορωναϊου COVID-19 με συνέπεια και υπευθυνότητα εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα προστασίας και πρόληψης των Αρμόδιων Αρχών. Κυρίαρχο μέλημά μας είναι η υγεία των πελατών μας, των συνεργατών μας και των εργαζομένων μας.
Τα μέτρα που λαμβάνουμε στο Valis Hotel για την προστασία από τον COVID-19 με βάση τα ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ είναι:

Σχέδιο Δράσης

Το κατάλυμα έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης, για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.
Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.
Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του και έναν ιατρό ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.
Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό).

gsci

Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων

  • Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
  • Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
  • Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του βιβλίου υπηρεσίας και συμβάντων.

Όλα τα μέλη του προσωπικού:

  • Έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
  • Εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
  • Εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
  • Υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.

Υποδοχή και παροχές:

  • Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του καταλύματος και στους κοινόχρηστους χώρους.
  • Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
  • Συχνή απολύμανση των γραφείων υποδοχής.
  • Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
  • Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
  • Όταν ζητηθεί, το κατάλυμα παρέχει ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες.
  • Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.
  • Το προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
  • Όλα τα κλειδιά απολυμαίνονται σε ειδικό δοχείο απολύμανσης.

Καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping δωματίων και κοινόχρηστων χώρων:

  • Το κατάλυμα εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, όλα τα αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (π.χ.    πόμολα) απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών. Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής.
  • Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες (π.χ. ταπετσαρία επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού ( θερμοκρασία> 70°).
  • Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση απολυμαίνονται και αερίζονται επαρκώς.
  • Πληροφόρηση του πελάτη με ειδική σήμανση σχετικά με το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

Σε όλα τα δωμάτια του καταλύματος, εφαρμόζονται οι οδηγίες από το Υπουργείο Υγείας για την “Λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά την χρήση κλιματιστικών μονάδων”.
Ιδιαίτερα:

  • Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των κλιματιστικών μονάδων.
  • Συνεχής καθαρισμός φίλτρων.
  • Τακτική συντήρηση και αντικατάσταση των φίλτρων με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων συμπεριλαμβανομένης της αναπνευστικής προστασίας.
  • Μέριμνα για τον συστηματικό φυσικό αερισμό του χώρου μέσω ανοιγμάτων (παράθυρα, εξωτερικές θύρες) ακόμα και παράλληλη χρήση κλιματιστικών μηχανημάτων.

Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  1. Καλείται ο ιατρός με τον οποίο συνεργάζεται το τουριστικό κατάλυμα για αξιολόγηση του περιστατικού.
  2. Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας, παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα, διακομίζεται προς την οικεία μονάδα υγείας, ως ύποπτο κρούσμα COVID-19. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης περιστατικού COVID-19 από τις υγειονομικές υποδομές της περιοχής πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για μεταφορά του ασθενή (ΕΚΑΒ, πλωτό ασθενοφόρο, αερο-διακομιδή) στην πλησιέστερη μονάδα υγείας όπου μπορεί να το διαχειριστεί.
  3. Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα, λαμβάνεται από τον ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19.
  4. Εφόσον το περιστατικό αξιολογείται ως πιθανό COVID-19 από τον εξετάζοντα ιατρό, ο υγειονομικός υπεύθυνος του καταλύματος επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 (όλο το 24ωρο), για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  5. Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου.
  6. Κατά την ως άνω αναμονή, αποφεύγεται η είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος συνιστάται να ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με το πιθανό κρούσμα.
  7. Ο ιατρός και το προσωπικό του καταλύματος που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου η αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) υψηλής προστασίας (μάσκες, γυαλιά, αδιάβροχες μιας χρήσης ρόμπες). Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό που θα ασχοληθεί με το καθαρισμό δωματίου ασθενή με COVID-19.
  8. Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, μεταφέρεται στο ειδικό ξενοδοχείο καραντίνας και αργότερα σε υγειονομική μονάδα η οποία θα φιλοξενεί τους ασθενείς με COVID-19, αν χρήζει νοσηλείας. Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, αντιμετωπίζεται στο χώρο του καταλύματος με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού.
  9. Ο ασθενής μεταφέρεται με ΜΑΠ (απλή χειρουργική μάσκα) και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
  10. Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), πρέπει να χορηγηθεί στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και να του συστηθεί να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή(π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
  11. Πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει.
  12. Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (απλή χειρουργική μάσκα μίας χρήσεως, γάντια) πρέπει να απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται.
  13. Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, το οποίο και αποτελεί σημαντικότατο μέσο πρόληψης.

Για την περαιτέρω αναλυτική περιγραφή των μέτρων που έχουν ληφθεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@valisresort.gr